Strony informacyjne

Regulamin

REGULAMIN Platformy B2B

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez platformę b2b, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, platformie oraz o prawach kupującego.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Platformie B2B
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

1 DEFINICJE
 

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja

Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący na platformie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Platforma b2b- platforma b2b prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem

https:// www.gardenia.net.pl

 

Sprzedawca - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE GARDENIA STANISŁAW GRELIAK I WSPÓLNICY SP.J wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000646201, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: SAD REJONOWY GDANSK-PÓŁNOC W GDANSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO

REJESTRU SADOWEGO, NIP: 6040175619, REGON: 365831729,oraz adres poczty elektronicznej: gardenia@gardenia.gda.pl - zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą platformy B2B i Sprzedawcą.

 

2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
 

  1. Adres pocztowy: ul. Tczewska 12, 83-031 Łęgowo
  2. Adres e-mail: gardenia@gardenia.gda.pl
  3. Telefon: 58 682 85 94

 

3 WYMOGI TECHNICZNE
 

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Platformy b2b/ potrzebne jest:
    • Urządzenie z dostępem do Internetu
    • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Platformie B2B, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

4 ZAKUPY NA PLATFORMIE
 

  1. Ceny towarów widoczne na platformie b2b są całkowitymi cenami netto za towar
  2. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Platformie B2B.
  3. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Platformie B2B: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  4. Złożenie zamówienia jest  zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  5. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest wygenerowanie przez Sprzedawcę potwierdzenia zamówienia oraz  faktury VAT. W przypadku odbioru osobistego, potwierdzeniem zawarcia umowy jest wysyłka maila z informacją o zamówieniu gotowym do odbioru.
  6. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży w formie papierowej faktury VAT lub przesłanej  faktury VAT w pliku pdf na wskazany przez kupującego adres poczty elektronicznej, najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  7. Kupujący musi zarejestrować się w Platformie B2B tj. założyć w nim Konto.
  8. W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem, Sprzedający ma prawo dochodzić uregulowanie należności za nieodebraną przesyłkę.

 

5 PŁATNOŚCI
 

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    2. Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
  2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 2 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  3. Kupujący dokonując zakupów w Platformie B2B akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

 

6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
 

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  3. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  4. Towary zakupione w Platformie B2B dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    • Dostawa bezpośrednio (transport bezpośredni od Gardenia)
    • Odbiór osobisty

7 REKLAMACJE
 

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    4. Żądać usunięcia wady
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi bezpośrednio na Platformie B2B lub na adres poczty elektronicznej: gardenia@gardenia.gda.pl
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru lub przekazania przy kolejnych dostawach.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Platformie B2B.
  6. Reklamacje dotyczące działania Platformy B2B należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    3. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
    4. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

8 DANE OSOBOWE
 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Platformy B2B jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Platformie B2B.

9 ZASTRZEŻENIA
 

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Platformie B2B zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  6. Postanowienia dotyczące towarów stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

 

Regulamin konta

Regulamin konta w Platformie B2B Sun Baby

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe 
§ 7 Zastrzeżenia

1 DEFINICJE
 

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Platformy B2B (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Platformie B2B swoje indywidualne Konto. 
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Platformie B2B. 
Platforma – Platforma B2B prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https:// www.gardenia.net.pl


Sprzedawca - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE GARDENIA STANISŁAW GRELIAK I WSPÓLNICY SP.J wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000646201, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: SAD REJONOWY GDANSK-PÓŁNOC W GDANSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO

REJESTRU SADOWEGO, NIP: 6040175619, REGON: 365831729,oraz adres poczty elektronicznej: gardenia@gardenia.gda.pl - zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą platformy B2B i Sprzedawcą.

 

2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
 

  1. Adres pocztowy: ul. Tczewska 12, 83-031 Łęgowo
  2. Adres e-mail: gardenia@gardenia.gda.pl
  3. Telefon: 58 682 85 94

3 WYMOGI TECHNICZNE
 

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • Aktywne konto e-mail
    • Urządzenie z dostępem do Internetu
    • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

4 KONTO
 

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Platformie B2B, sprawdzenie statusu zamówienia, przeglądania faktur VAT czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Platformie B2B.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: gardenia@gardenia.gda.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
  7. Sprzedawca ma prawo zdezaktywować konto kupującego wskutek braku składania zamówień przez klienta przez okres dłuższy niż 60 dni.

 

5 REKLAMACJE
 

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail gardenia@gardenia.gda.pl
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    3. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

6 DANE OSOBOWE
 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Platformy jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Platformie B2B.

7 ZASTRZEŻENIA
 

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania Platformy do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Platformy.
    2. Poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi.
    3. Zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy gardenia@gardenia.gda.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji, gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  9. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.


 

Regulamin newslettera Platformy B2B

1 DEFINICJE
 

Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Platformy B2B, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Platformie B2B. 
Platforma – Platforma B2B prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https:// www.gardenia.net.pl


Usługodawca - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE GARDENIA STANISŁAW GRELIAK I WSPÓLNICY SP.J wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000646201, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: SAD REJONOWY GDANSK-PÓŁNOC W GDANSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SADOWEGO, NIP: 6040175619, REGON: 365831729,oraz adres poczty elektronicznej: gardenia@gardenia.gda.pl - zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą platformy B2B i Sprzedawcą.


Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter. 

2 Newsletter
 

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
  4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
  5. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
  6. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: biuro@sunbaby.pl
  7. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

3 Reklamacje
 

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: gardenia@gardenia.gda.pl
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

4 Dane osobowe
 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Platformie B2B.

5 Postanowienia końcowe
 

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail usługodawcy: gardenia@gardenia.gda.pl , co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
Proszę czekać, trwa ładowanie....